Nokian Hakkapeliitta R5 - Anvelope de iarnă noi pentru autoturisme, SUV-uri și vehicule electrice
Comenzi telefonice 0730 710 764
+24 ANI DE EXPERIENTA +200.000 CLIENTI
+1.000.000 ANVELOPE & JANTE Vandute
+24 ANI DE EXPERIENTA +200.000 CLIENTI
+24 ANI DE EXPERIENTA +200.000 CLIENTI +1.000.000 ANVELOPE & JANTE Vandute
+24 ANI DE EXPERIENTA +200.000 CLIENTI +1.000.000 ANVELOPE & JANTE Vandute
+24 ANI DE EXPERIENTA +200.000 CLIENTI +1.000.000 ANVELOPE & JANTE Vandute

Nokian Hakkapeliitta R5 - Anvelope de iarnă noi pentru autoturisme, SUV-uri și vehicule electrice



Nokian Hakkapeliitta R5 - Anvelope de iarnă noi pentru autoturisme, SUV-uri și vehicule electrice

 

În calitate de inventator al anvelopei de iarnă, Nokian Tires își propune să fie previzibil prin proiectare, în ceea ce privește siguranța și fiabilitatea.

Asta este ceea ce producătorul finlandez de anvelope a căutat să inspire în noua sa gamă de anvelope de iarnă fără țesături Hakkapeliitta R5.

„Misiunea noastră este să vă menținem în siguranță și să va asigurăm călătoria dumneavoastră previzibilă în fiecare zi de iarnă”, a declarat Olli Seppälä, șeful de cercetare și dezvoltare al Nokian Tyres. „În timp ce vremea poate fi imprevizibilă și periculoasă, anvelopele dumneavoastră nu ar trebui să fie. Îmbunătățirea continuă de la o generație la alta și este  înrădăcinată în filosofia noastră de dezvoltare. Cu noul Hakkapeliitta R5, ne-am concentrat pe aderență superioară de iarnă și manevrabilitate controlată, crescând confortul condusului și minimizarea impactului asupra mediului.”

Nokian a dezvăluit noua sa gamă de anvelope Hakkapeliitta în timpul unui eveniment virtual de lansare din ianuarie 2022, care include Hakkapeliitta R5 pentru autoturisme, R5 SUV pentru SUV-uri și crossover și R5 EV pentru vehicule electrice. Datorită unui nou design și compus al benzii de rulare, precum și anilor de studiu, echipa Nokian a scos în evidență punctele forte ale gamei de iarnă, care includ aderența pe gheață, confortul și caracteristicile de condus ecologice.

Pneuri iarna nokian hakkapeliitta r5

„A devenit previzibil ca Nokian Tyres să dezvolte anvelope care să conducă piața prin siguranță, durabilitate și inovație și, prin urmare, este potrivit ca această anvelopă să fie doar despre predictibilitate”, a declarat Steve Bourassa, director Nokian Tyres America de Nord. „Hakkapeliitta R5 folosește tehnologie nouă și a fost testată riguros pentru a oferi șoferilor aderență pură, confort pur și eco-compatibilitate”.

Potrivit Nokian, Hakkapeliitta R5 a avut nevoie de mai mult de patru ani pentru a se dezvolta, de la modelarea computerizată până la testarea rutieră în Laponia arctică, la centrul de testare Nokian White Hell din Ivalo, Finlanda, lângă Cercul Arctic.

Anvelope iarna nokian hakkapeliitta r5



HAKKAPELIITTA R5

R5 are un model de benzi de rulare revizuit și cu 40% mai multe blocuri pe umăr și în apropierea flancurilor decât predecesorul său, Hakkapeliitta R3. Potrivit producătorului de anvelope, anvelopa are o zonă de contact mărită, cu mai mult cauciuc care atinge suprafața pentru a menține o tracțiune mai bună pe drumurile alunecoase.

Anvelopa are, de asemenea, un design Double Block Grip care începe la mijloc și se desparte în două pe măsură ce se deplasează spre zona umerilor pentru a îmbunătăți aderența și manevrabilitatea. Canelurile primare ale benzii de rulare îndepărtează eficient apa și nămolul dintre anvelopă și drum, canelurile deschizându-se din centrul anvelopei către zona umerilor pentru a elibera calea și a păstra tracțiunea solidă pe drumurile nămoloase și umede.

Potrivit Nokian, anvelopa are și o creștere cu 10% a lamelor. Lamelele adânci, ce funcționează pe gheață, zăpadă și drumuri goale pentru a menține o aderență sigură chiar și atunci când anvelopa se uzează. Contactul pe drum, lamele 3D cu autoblocare forțează blocurile de rulare împreună, îmbunătățind manevrabilitatea în viraje.

Arctic Grip Crystals, cristale minuscule plasate în compusul benzii de rulare care funcționează ca niște crampoane încorporate, sunt incluse în noul compus Green Trace al lui R5. În interiorul cauciucului, acest lucru creează margini ascuțite și puternice de prindere.

Potrivit Nokian, pe măsură ce anvelopa se uzează, cristalele apar și activează capacitățile de prindere ale cauciucului. Compoziția Green Trace din anvelopă oferă o tracțiune excepțională pe timp de iarnă în toate climatele, un numar sporit de kilometrii îmbunătățit și o rezistență minimă la rulare. Proporția mare de cauciuc natural din compus îl menține flexibil în toate situațiile, iar mai mult de o treime din ingredientele din compus sunt regenerabile și reciclabile.

Adoptarea tehnologiei Silent Touch de la Nokian, care oferă anvelopei un model mai echilibrat al blocurilor de rulare, îmbunătățește și caracteristicile de confort ale cauciucului R5. Potrivit producătorului de anvelope, acest lucru ajută la evitarea vârfurilor de zgomot deranjante pe care urechea umană le poate discerne din interiorul vehiculului, rezultând mai puțin zgomot interior și mai mult confort de condus.

Potrivit Nokian, anvelopa are cu 4,4% mai puțină rezistență la rulare decât predecesorul său datorită noului său compus Green Trace.

„La proiectarea anvelopelor noi, întregul proces de producție și ciclul de viață al produsului trebuie ținut cont de factorii de mediu”, a declarat Katriina Markkula, managerul de dezvoltare Nokian Tyres. „Pornind de la selecția materialelor, noul Hakkapeliitta R5 a fost proiectat pentru a lăsa o amprentă de carbon mai mică. Noul compus ecologic Green Trace oferă un condus sigur și ecologic datorită ingredientelor precum cauciucul natural, oțelul reciclat, uleiurile derivate din plante și rășină de pin. Suntem mândri să spunem că o treime din noul compus constă în materiale regenerabile și reciclate.”

Anvelope iarna nokian

 

HAKKAPELIITTA R5 SUV

Hakkapeliitta R5 SUV are aceleași caracteristici de siguranță și tehnologice ca și modelul de autovehicul de pasageri, dar are stabilitatea, durabilitatea și rezistența la uzură îmbunătățite, în timp ce manevrează o sarciniă mai mare pe roți, potrivit Nokian.

Compusul benzii de rulare al R5 este conceput special pentru SUV-uri, oferind stabilitate și longevitate sporite. Potrivit Nokian, compusul rigid funcționează într-o gamă largă de temperaturi pentru a oferi rezistență excepțională la uzură, aderență sigură și manevrabilitate stabilă.

Nokian Tyres a inclus pereți laterali puternici din aramid în Hakkapeliitta R5 SUV pentru a face anvelopa mai rezistentă la impact și tăiere. R5 are, de asemenea, o structură robustă a caroseriei, care sporește stabilitatea și longevitatea la volan.

HAKKAPELIITTA R5 EV

Nokian Hakkapeliitta R5 EV, dezvoltat cu tehnologie ecologică, oferă șoferului confort care se potrivește cu vehiculele pe care le conduc.

"Mașinile electrice sunt mai silențioase decât modelele de mașini tradiționale, ceea ce face ca zgomotul redus de rulare să fie o chestiune de confort. Când am proiectat noul Hakkapeliitta R5, am făcut pași gigantici înainte, cu proprietăți de conducere silențioasă", a declarat Hannu Onnela, inginer senior pentru Nokian Tyres. „Acest lucru este important, deoarece dorim ca șoferii să experimenteze liniștea în interiorul mașinii și să reducă la minimum poluarea fonică a mediului.”

Zgomotele pe care le fac de obicei vehiculele electrice sunt cauzate de rezistența vântului sau de anvelope, potrivit Nokian. Producătorul de anvelope a încorporat tehnologia sa SilentDrive, care cuprinde un strat de spumă acustică pe căptușeala interioară a anvelopei atunci când a proiectat Hakkapeliitta R5 EV. Spuma acustică absoarbe rezonanța din perna de aer a anvelopei, rezultând niveluri scăzute de zgomot și confort sporit la conducere.

Hakkapeliitta R5 este disponibil în 60 de dimensiuni pentru autoturisme și camioane ușoare, 80 de dimensiuni pentru SUV-uri și 25 de dimensiuni pentru vehicule electrice. Cele trei produse au dimensiuni pentru jante care variază de la 14 la 22 de inci, cu cote de viteză Q, R și T.

Vehiculele electrice au adesea puteri mai mari și cântăresc mai mult decât vehiculele cu motor cu ardere internă. Pentru a satisface această nevoie, Nokian a declarat că Hakkapeliitta R5 EV are o structură mai robustă și un profil consolidat al benzii de rulare cu o cantitate suplimentară de cauciuc pentru a susține un cuplu ridicat și sarcini mari pe roți.

Sursa: tyrenews.co.uk