Jante aliaj AEZ, Dotz, Dezent, Enzo, Alcar Stahlrad - Echipate cu senzori de presiune TPMS - Vadrexim
Comenzi telefonice 0730 710 764
+24 ANI DE EXPERIENTA +200.000 CLIENTI
+1.000.000 ANVELOPE & JANTE Vandute
+24 ANI DE EXPERIENTA +200.000 CLIENTI
+24 ANI DE EXPERIENTA +200.000 CLIENTI +1.000.000 ANVELOPE & JANTE Vandute
+24 ANI DE EXPERIENTA +200.000 CLIENTI +1.000.000 ANVELOPE & JANTE Vandute
+24 ANI DE EXPERIENTA +200.000 CLIENTI +1.000.000 ANVELOPE & JANTE Vandute

Jante aliaj AEZ, Dotz, Dezent, Enzo, Alcar Stahlrad - Echipate cu senzori de presiune TPMS!

  

Jante aliaj AEZ, Dotz, Dezent, Enzo, Alcar Stahlrad - Echipate cu senzori de presiune TPMS

 

Grupul ALCAR este în continuare lider în Europa în ceea ce privește sectorul aftermarket de jante fabricate din aliaj ușor și jante din oțel. ALCAR se bazează pe calitatea produselor sale, iar jantele produse în cadrul acestui grup sunt “Made in Germany”.

Toate companiile care fac parte din cadrul Grupului ALCAR se definesc printr-un design inovator, tehnologie de producție de ultima generație și logistică orientată către servicii. Cu o gama completă de jante pentru autoturisme, SUV-uri, autovehicule comerciale ușoare și autovehicule off-road, ALCAR acoperă toate grupurile cu ajutorul mărcilor sale de jante din aliaj AEZ, DOTZ, Dezent, Enzo și marca de jante din oțel Alcar Stahlrad.

Senzori Presiune Roti

 

De la sfârșitul anului 2014, sistemele de monitorizare a presiunii în anvelope sunt obligatorii din punct de vedere legal pentru fiecare mașină nouă și, prin urmare, nu sunt o noutate. Cu toate acestea, ceea ce este nou, este că ALCAR, compania mamă a AEZ Leichtmetallräder, oferă o generație nouă și mult îmbunătățită de senzori pentru piața auto.

CERINȚE JURIDICE TPMS

Ce cerințe legale trebuie să îndeplinească TPMS?

Conform Directivei UE, toate mașinile noi trebuie să fie echipate cu un TPMS de către producătorii de vehicule. Cu toate acestea, Directiva UE nu stipulează ce sistem de monitorizare a presiunii pneurilor ar trebui utilizat. Permise sunt atât sisteme directe, cât și indirecte, atâta timp cât îndeplinesc cerințele și condițiile ECE-R 64. ECE-R64 prevede doar funcționalitatea, dar nu dacă este necesar un senzor original sau aftermarket.

Important: În conformitate cu Directiva UE 2014/45 / UE, care a intrat în vigoare la 20 mai 2018, un sistem evident nefuncțional de monitorizare a presiunii în anvelope (RDKS / TPMS) este clasificat ca un defect semnificativ în timpul inspecției generale.

BAZELE TPMS

Ce este TPMS?

Sistemele de monitorizare a presiunii în anvelope (TPMS - Tire Pressure Monitor Sistem) sunt sisteme integrate în vehicul care monitorizează continuu presiunea anvelopelor. Există două tipuri diferite de sistem:
-sistemul direct care face măsurarea presiunii pneurilor prin senzorii montati pe jante,
-sistemul indirect, măsurarea se face prin senzorul ABS al vehiculului. Un afișaj din interiorul vehiculului informează șoferul dacă una sau mai multe anvelope pierde presiune.

TPMS îndeplinește 3 funcții importante numite în cele ce urmează :

1. Siguranță sporită la volan.

2. Evitarea unui consum mai mare de combustibil datorat presiunii greșite din anvelope

3. Evitarea uzurii ridicate datorată presiunii reduse din anvelope 


dTPMS vs iTPMS

 

 Intrebari si raspunsuri cu expertii TPMS

1. Care sunt diferențele dintre un sistem direct și unul indirect?

Un sistem direct măsoară presiunea anvelopelor printr-un senzor integrat în roată. Aceste informații sunt transferate fără fir către un dispozitiv de control din vehicul. Diverse afișaje ale producătorilor individuali de vehicule permit șoferului să citească permanent valorile curente ale presiunii sau să primească doar un avertisment atunci când presiunea pneului este prea mică. Astfel de sisteme sunt foarte precise, deoarece monitorizează direct presiunea pentru fiecare roată.

2. Cum funcționează un TPMS indirect?

Într-un sistem TPM indirect, vehiculul a integrat în ABS  senzorii responsabili de a calcula individual viteza de rotație a roților. Diferențele ar apărea dacă apare o scădere de presiune în anvelope. În plus, oscilațiile roților dependente de presiune sunt măsurate prin procesarea avansată a semnalului. O modificare va fi considerată o indicație suplimentară a unei pierderi de presiune

3. Care sunt avantajele și dezavantajele acestor sisteme?

Un sistem TPM direct permite o colectare de date foarte precisă și are funcții suplimentare, cum ar fi recunoașterea poziției anvelopelor, detectarea pierderilor de presiune atunci când vehiculul este staționar și monitorizarea presiunii roții de rezervă. Un TPMS direct necesită un efort și cheltuieli suplimentare semnificative la schimbarea anvelopelor și în timpul lucrărilor de întreținere. Un TPMS indirect nu este la fel de precis în funcționalitatea sa, deoarece nu măsoară nici presiunea și nici temperatura pneului. De asemenea, nu detectează pierderile de presiune de la nivelul anvelopelor atunci când vehiculul staționează.

Senzori Presiune - EROARE

 

4. Pot monta eu anvelope la autovehicule cu TPMS direct?

Montarea anvelopei este o problemă relevantă pentru siguranță și necesită expertiză (verificarea unei stări a anvelopei, utilizarea cuplului de strângere corect, ...). Prin urmare, recomandăm ca acest principiu să fie realizat numai de către un dealer specializat.

*Direct TPM-Systems aduce, de asemenea, următoarele noi cerințe tehnice:


- Necesitatea întreținerii supapei și a garniturilor la fiecare îndepărtare a roților pentru a preveni uzura senzorului.

- Pentru anvelope noi: nouă configurație a senzorilor la vehicul atunci când sunt folosiți senzori presiune noi (ID senzor nou) sau modificarea poziției roții senzorilor pentru a asigura o comunicare clară între senzor și receptorul TPMS

- Nivelul bateriei senzorilor trebuie verificat de asemenea la schimbarea anvelopelor.

Sursa: aez-wheels.com