Tot mai multe probleme pentru Pirelli, dupa exploziile anvelopelor in cursa de Formula 1 de la Silverstone - Vadrexim
Comenzi telefonice 0730 710 764
+24 ANI DE EXPERIENTA +200.000 CLIENTI
+1.000.000 ANVELOPE & JANTE Vandute
+24 ANI DE EXPERIENTA +200.000 CLIENTI
+24 ANI DE EXPERIENTA +200.000 CLIENTI +1.000.000 ANVELOPE & JANTE Vandute
+24 ANI DE EXPERIENTA +200.000 CLIENTI +1.000.000 ANVELOPE & JANTE Vandute
+24 ANI DE EXPERIENTA +200.000 CLIENTI +1.000.000 ANVELOPE & JANTE Vandute

Tot mai multe probleme pentru Pirelli, dupa exploziile anvelopelor in cursa de Formula 1 de la Silverstone !

Tot mai multe probleme pentru Pirelli, dupa exploziile anvelopelor in cursa de Formula 1 de la Silverstone !
Tot mai multe probleme pentru Pirelli, dupa exploziile anvelopelor in cursa de Formula 1 de la Silverstone ! Tot mai multe probleme pentru Pirelli, dupa exploziile anvelopelor in cursa de Formula 1 de la Silverstone !

Lucrurile par sa se incinga la propriu pentru Pirelli odata cu exploziile anvelopelor in cursa de Formula 1 de la Silverstone, mai ales ca si in calificari s-au inregistrat probleme asemanatoare.

Britanicul Lewis Hamilton, unul din cei patru piloti afectati de problema anvelopelor, conducea detasat cursa in momentul primei explozii de pneu. Intrebat daca este ingrijorat din punct de vedere al sigurantei, acesta vizibil furios a incercat sa evite orice declaratie dar a rabufnit spunand ca este foarte ingrijorat din acest punct de vedere si ca Pirelli trebuie sa faca neaparat ceva in acest sens. Desi a castigat cursa, coechipierul lui Hamilton, Nico Rosberg, a avut si el ceva emotii din cauza anvelopelor chiar la intrarea pe circuit a safety-car-urului.

Din imaginile surprinse din masinile lui Kimi Raikkonen si Fernando Alonso s-a putut vedea cum bucati de cauciuc aflate in zbor in urma exploziilor, puteau rani acei piloti aflati in spatele masinilor cu probleme. “Pana nu va pati cineva ceva, nu vor face nimic”, a concluzionat Hamilton care a mai adaugat ca “ar fii o pierdere de timp sa discute cu cei din FIA pentru ca atata timp cat nu vor face nimic, acest lucru va da mult de gandit despre ei”.

Jonathan Neale, Managing Director la McLaren, a insistat: “trebuie sa ne asiguram ca pilotii nostrii sunt in siguranta”, ca reactie a faptului ca si unul dintre pilotii sai, Sergio Perez, a avut de asemenea probleme cu anvelopele Pirelli.

Si Jenson Button a fost de acord cu acest lucru sustinand ca “masinile din spate au lovit bucati de cauciuc care au metal in compozitie si ca este infricosator daca nu se fac schimbari din acest aspect”. Recent Pirelli ar fii dorit sa inlocuiasca banda din otel de la interiorul anvelopei cu o banda de kevlar insa echipe precum Lotus s-au opus acestei schimbari.

Ca furnizor oficial de anvelope in Formula 1, Pirelli trebuie sa-si puna problema implementarii unui nou tip de adeziv folosit la lipirea benzii de rulare indiferent daca echipele sunt sau nu de acord cu acest lucru, mai ales dupa evenimentele din cursa de la Silverstone.

De altfel, oficialul Pirelli Paul Hembery, a refuzat sa faca prea multe comentarii pe tema esecurilor de duminica, limitandu-se la a-si prezenta regretele in asteptarea raspunsurilor care vor veni in urma anchetei deja declansate.

Speram ca pana la urmatoarea etapa din Formula 1 ce va avea loc in weekend-ul viitor pe celebrul circuit de la Nurburgring, Pirelli sa vina cu un raspuns clar care explice cele intamplate la Silverstone la anvelope.

Sursa: theformula1.com