Test anvelope ALL SEASON 2018 pentru dimensiunea 205/55 R16 | Vadrexim
Comenzi telefonice 0730 710 764
+24 ANI DE EXPERIENTA +200.000 CLIENTI
+1.000.000 ANVELOPE & JANTE Vandute
+24 ANI DE EXPERIENTA +200.000 CLIENTI
+24 ANI DE EXPERIENTA +200.000 CLIENTI +1.000.000 ANVELOPE & JANTE Vandute
+24 ANI DE EXPERIENTA +200.000 CLIENTI +1.000.000 ANVELOPE & JANTE Vandute
+24 ANI DE EXPERIENTA +200.000 CLIENTI +1.000.000 ANVELOPE & JANTE Vandute

Test anvelope ALL SEASON 2018 pentru dimensiunea 205/55 R16

Test anvelope ALL SEASON 2018 pentru dimensiunea 205/55 R16
Test anvelope ALL SEASON 2018 pentru dimensiunea 205/55 R16 Test anvelope ALL SEASON 2018 pentru dimensiunea 205/55 R16 Test anvelope ALL SEASON 2018 pentru dimensiunea 205/55 R16 Test anvelope ALL SEASON 2018 pentru dimensiunea 205/55 R16 Test anvelope ALL SEASON 2018 pentru dimensiunea 205/55 R16 Test anvelope ALL SEASON 2018 pentru dimensiunea 205/55 R16 Test anvelope ALL SEASON 2018 pentru dimensiunea 205/55 R16 Test anvelope ALL SEASON 2018 pentru dimensiunea 205/55 R16

Test anvelope ALL SEASON 2018 pentru dimensiunea 205/55 R16

Cum anvelopele all season au devenit populare in randul soferilor contructorii de anvelope au inceput sa acorde mai mult interes in fabricare lor si sa aduca o serie de imbunatatiri de la an la an. Echipa de la Vadrexim.ro va tine la curent cu aceste teste si va oferim in randurile ce urmeaza conditile in care au fost testate cat si rezultatele ultimului test la care au fost puse sub lupa atat anvelope all season de buget cat si anvelope all season din clasa premium.

Publicatia AutoExpress a vrut sa gaseasca cea mai potrivita anvelopa all season, care ar putea face fata condusului zilnic in diferite temperaturi si tipuri de suprafata de rulare astfel incat testele pe zapada au fost realizate la poligonul Nokian din Finlanda, iar cele in conditii de vara s-au realizat in poligonul Continental din Germania.

Anvelopele all season sunt folosite tot timpul anului iar factorul cel mai important este diferenta de performanta intre temperaturile ridicate si cele scazute.

 Cum s-au realizat testele la anvelopele all season ?

  • Franarea pe zapada. S-a accelerat pana la 50 de km/h si s-a franat brusc pana cand masina s-a oprit complet. Mai apoi au fost masurata distanta de franare si stabilit care a fost cea mai scurta. 
  • Aderenta pe zapada. S-a pornit de pe loc si s-a masurat distanta pe care masina o parcurge pana cand atinge 50 km/h. Sistemul de tractiune a fost pornit si s-a apasat pedala de acceleratie complet, lasand masina sa inainteze. 
  • Cercul pe zapada. Masina a urmat traiectoria unui cerc si s-a accelerat gradual pana cand masina nu a mai putut tine linia cercului si fie a inceput sa derapeze, fie sa faca bucla mai mare. S-a testat astfel rezistenta la forta laterala si aderenta. 
  • Aderenta pe zapada. Masina a parcurs un tur de pista, asfaltul fiind acoperit de zapada. S-a urmarit stabilitate masinii in timpul virajelor stranse si gradul de accelerare in panta. 
  • Acvaplanare pe teren drept. Masina este plasata pe sine, cu o parte a rotilor pe teren uscat si cu o parte pe asfalt umed. Se acceleeaza pana cand anvelopa din zona cu asfalt umed se roteste cu 15% mai mult decat cea din asfalt uscat. S-a urmarit cat de rapid elimina anvelopa apa de pe suprafata de contact. 
  • Franare pe asfalt umed. Testul este influentat de temperatura, asa ca s-au facut 2 probe atat in clima calda cat si la temperaturi scazute. S-a accelerat pana la 80 km/h si s-a franat brusc, masurand distanta de franare. 
  • Manevrabilitate pe teren umed. A fost facuta o tura de poligon atat la temperatura ridicata cat si la temperatura scazuta, pentru a urmari aderenta pe care o ofera anvelopa in timpul unei folosiri intense, atat in viraje stranse, cat si la accelerari si franari bruste. 
  • Cercul pe teren umed. Masina a urmat traiectoria unui cerc si s-a accelerat gradual pana cand masina fie nu a mai tinut linia cercului si a marit raza virajului, fie a inceput sa derapeze. 
  • Franare pe uscat. S-a accelerat pana la viteza de 100 km/h si s-a franat brusc. S-a urmarit distanta de franare la fiecare profil in parte. 
  • Manevrabilitate pe uscat. S-a parcurs o tura de pista si s-a urmarit timpul pe care l-a inregistrat masina. Au fost urmariti mai multi factori de aderenta. 
  • Rezistenta la rulare. S-a calculat forta necesara pentru ca roata sa se invarta. Cu cat e necesara mai multa forta, cu atat consumul masinii creste. S-a folosit standarde industriei in acest segment. 
  • Zgomotul produs. S-a montat un aparat de masurare a sunetului in interiorul cabinei si masina a fost condus pe diferite suprafete, masurand zgomotul de fundal produs de anvelope. 

Dupa toate aceste probe, rezultatul fiecarui test a fost transformat in procentaj si adunat atat la anvelopele de buget cat si din gama Premium pentru a gasi anvelopa care a performat cel mai bine in toate conditiile, atat pe zapada cat si pe asfalt uscat, la temperaturi scazute sau ridicate.

La finalul testului pentru anvelopele all season  205/55 R16 participante clasamentul a fost urmatorul:

1. Michelin CrossClimate

2. Goodyear 4 Seasons Gen-2

3 .Nokian Weatherproof

4. Nexen N Blue 4 Seasons

5. Falken Euroall Seasons AS200

6. Hankook Kinergy 4S

7. Toyo Celsius

8. Kumho Solus HA31

Sursa: testanvelope.ro